מרכזיה – פתרון קל יעיל ומהיר

מרכזיה – פתרון קל יעיל ומהיר

המרכזיות הן כלי חובה בכל בית עסק. מדובר בכלי תקשורת בסיסי, המאפשר תקשורת קלה בתוך בית העסק ומול הלקוחות. המרכזייה מתאימה גם לבתי עסק קטנים, הדורשים מספר שלוחות בודדות וגם עבור חברות ענקיות בעלות מספר גדול של עובדים ושלוחות. כיוון שתשתית תקשורתית טובה חיונית לעבודה יעילה של כל בית עסק, המרכזייה היא פתרון יעיל וקל. קיימים סוגים שונים של מרכזיות, ועל כל בית עסק לבחור במרכזיה המתאימה לו מבחינת גודל ותשתית.

אילו סוגי מרכזיות קיימים?

מרכזיות דיגיטליות: (מרכזיה טלפונית) אלו המרכזיות שהיו פופולריות ביותר בעבר, והיו מותקנות כמעט בכל בית עסק. מדובר במרכזיות שקל ופשוט להפעיל. הן מתבססות על התקשורת הקווית שקיימת גם ככה בכל בית עסק, ויודעות לעבוד עם כמעט כל הציוד הטלפוני הקיים. מדובר בשירות הכולל בעיקר ניתוב שיחות, המתקבלות למספר אחד, לכמה שלוחות שונות. יתרון נוסף שלהן הוא המחיר הנמוך. הבעיה היחידה עם המרכזיות הדיגיטליות הן כי טווח האפשרויות שלהן מוגבל. ביצוע שינויים במרכזיות דיגיטליות הוא דבר מסורבל. על כן, עסקים קטנים ודירות יהיו אלו שלרוב יבחרו להשתמש במרכזיה הדיגיטלית.

מרכזיות IP – מדובר במרכזיות המתקדמות ביותר. המרכזיות הללו לא מתבססות על תקשורת קווית, אלא על תשתית פס רחב (בדומה לאינטרנט). כיום קיימת תשתית אינטרנט בכל בית עסק ועל כן, מדובר בתשתית נגישה. היתרון המרכזי במרכזיות IP הוא היכולת להעביר דרכן כמות גדולה של מידע. בנוסף, שירותי הטלפוניה אשר ניתן לקבל באמצעותן הם גדולים ומורחבים יותר. בנוסף, המרכזיות מחוברות לתשתית בקרה וניתן לבצע בקרה נוחה וקלה על השימוש במרכזיות – חשוב ביותר לבתי עסק שרוצים למדוד בצורה יעילה את עבודת העובדים.

מרכזיית ענן – מדובר במעין מרכזיית IP משוכללת יותר. גם מרכזיית הענן עובדת על תשתית האינטרנט. השוני הוא במיקום החומרה של המרכזייה. למרכזיה של עסק גדול, עלולה להיות חומרה כבדה, לעיתים בכמויות גדולות. מרכזיית ענן מאפשרת לנהל עסק כאשר החומרה של המרכזייה יושבת לא בעסק עצמו. כך בית העסק עשוי להיות פטור מתחזוקת החומרה – ולחסוך בעלויות.

לסיכום, המרכזייה היא כלי חשוב עבור בית העסק. המרכזיות הדיגיטליות, הן פתרון נוח וזול לבתי עסק קטנים ואפילו לדירות. במידה ומדובר בבית עסק גדול כדאי לבחור במרכזיית IP או במרכזיית ענן.

פתיחת קריאת שירות

לפתיחת קריאת שירות השאר את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם

שם חברה\עסק (חובה)

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

מספר טלפון ליצירת קשר (חובה)

נושא

ההודעה שלך(חובה)